The Irish Pub

Haha vet inte varför men den här dagen har verkligen varit fullproppad från början till slut. Gick upp redan vid 8 imorse trots att det är lördag för att hinna med att åka till gymmet innan lunch. Första passet jag provade på var ett sjukt konditionspass där man springer och gör massa grejer en timme rakt igenom utan en enda paus. Jag var ganska slut efteråt.. 
 
Efter det tog jag bussen hem igen, käkade lite lunch och duschade. Efter det tog jag mig in till stan och mötte upp Tori för lite sightseeing i staden. Senare åt vi middag på en ställe som hette "The stables" vilket var ett riktigt mysigt ställe inomhus med massa smårestauranger. Man kan då beställa från vilken av dem man vill och sen slå sig ner vid vilket bord man vill i mitten. Fanns allt ifrån italienska restauranger till japanska. Vi hann även med ett besök på den irländska puben där vi träffade några sköna amerikaner. 
 
Nu vet vi i alla fall vart alla uteställen och sådant ligger tills nästa gång vi ger oss ut.;) Det är svårt för mig dock efter som mina bussar slutar gå redan 23:40 på lördagkvällar tex.. Vet inte om det är meningen att jag ska ta taxi hem då jag går ut på kvällen eller hur det ligger till. Måste prata med mina hostparents om det! Nu blir det sängen, godnatt:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0