MainlyMusic/Playgroup/Dinner

 
 
Herregud vilken stressig dag! Vi började redan kvart över nio på Mainly Music där även Lina och Thomas var. Efter det var slut var det bara att skynda sig hem så jag kunde börja förbereda middagen medan Elise sov. Sedan göra lunch till mig och barnen och därefter åka direkt till vår första playgroup! Först när vi kom dit var det bara kvinnan från Au Pair Link där och jag tänkte jahapp.. vad är det här, haha? Men sedan droppade det in lite au pairer och barn efter ett tag. Vi gjorde bland annat en "poi" som är en boll på ett snöre som Maorifolket använder när dom gör typ dansrörelser. Ava gjorde också lite play-doo och en teckning:). Idag lyckades Elise med 14 steg, den du..;) 
 
Annars var det då bara trevligt att träffa lite au pairer, träffade en tjej från Austria som bor väldigt nära mig och som har barn i samma ålder som mig, vilket är bra då man kan ha playdates!:) Till middag gjorde jag föressten lite mango chutney kyckling och ris. Kommer väl ha hunnit prova på alla maträtter i hela min svenska kokbok innan det här året är slut, bra erfarenhet till när jag flyttar hemifrån! Nu - sängen - godnattpåer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0