Primadonna Girl

 
Tisdag idag! Dagen i veckan då jag har som mest fullt upp. Morgonen började med att vi stressade iväg till Mainly Music där även Lina och Thomas var, yey!:) Sedan skulle Thomas iväg på en intervju för en grej, så då började vi också dra oss hemåt. Jag passade på att förbereda så mycket till middagen som möjligt medan Elise sov, och sedan efter lunch begav vi oss till veckans playgroup! Träffade där två nykomna au pairer och deras barn och vi lekte med play-doo och gjorde teckningar idag. Middagen blev annars riktigt bra och föräldrarna verkade då gilla den. 
 
Ikväll fick jag låna familjens bil och åkte hem till Lina för att kika lite på hennes kläder och saker som hon inte kan ta med sig hem till Sverige! Fick med mig ett par skor, en väska, och tre fulla kassar med kläder och annat! Tänkte lägga upp lite bilder senare, kanske i helgen eller ngt då jag har tid på en del av grejerna. För det mesta är det mer typ träningskläder och sånt tråkigt, menmen;) Nu har vi precis kollat då en svensk tävlat i hästhoppning i OS och ska precis krypa till kojs. Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0