Tapas

 
Idag köpte jag som ni ser på bilden nya mjukisbyxor att ha här hemma (mitt par som jag hade med mig var så nött så nu hade det till och med gått hål på dem, haha) och en svart kjol. Den är väldigt praktisk att ha under utekvällar då man lätt bara kan stoppna ner vilket linne eller tröja som helst i den.
 
Till sist kände jag mig lite inspirerad utav Nya Zeeland och köpte därför boken "The Hobbit" som är inspelad här. Filmen har premiär i december så det gäller att ha läst ut den innan dess!;)
 
Ikväll åkte jag, mina hostparents och deras vänner på en spansk restaurang för att äta tapas. Nicky och hennes tvillingsyster fyller som sagt år imorgon och därför firades dem. Maten var superb och det spanska vinet och sällskapet likaså. Tror det är någon slags födelsedagslunch imorgon också dock. Får ta och se helt enkelt, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0