Tekalas?

 
Förlåt för kvaliteten på bilderna men dem är tagna med mobilen, orkade inte hämta kameran! Idag på morgonen skulle jag och Ava ha simlektion som vanligt men simläraren ringde och sa att hon hade feber och att lektionen var inställd. Men vi tänkte att vi kan ju ändå åka till poolen och bada osv så vi tog oss dit bort och lämnade Elise på dagiset. När vi kommer till receptionen visar det sig att det är något konstigt med poolen så att den är stängd, what?! 
 
Hur som helst eftersom vi redan hade lämnat av Elise tänkte jag att jag kunde ha lite ensamtid tillsammans med Ava (kan vara tufft att ha en lillasyster ibland som behöver min uppmärksamhet så mkt..) så för att trösta henne lite (ledsen över inställd simning) gick vi in på The Warehouse och köpte ett "teaset", tekoppar, tekanna osv i plast och lite fina hårspännen.:) Vi satte oss även på ett cafe och fikade lite muffins! Sedan hämtade vi upp Elise, åkte hem och gjorde lite lunch. Vädret gjorde vid det här laget en helomvändning och en storm utan dess like med spöregn började, haha. Trodde träden skulle gå av, inte som i Sverige inte. Efter lunch åkte vi till supermarket och handlade ingredienserna till middagen jag ska laga imorgon, thaifiskbiffar och nudelsallad, hur ska detta gå?;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0