The Amazing Spiderman

Okej, jag hatar att blogga fran ett osvenskt tangentbord och jag hatar att skriva ett blogginlagg utan bilder, men det far ga anda. Imorse akte jag och Garry och lamnade in min dator pa lagning for att det inte funkade att koppla ett usb till min dator av nagon anledning. Datorn ar dock redan fixad, men vet inte nar jag far tid att hamta upp den! Sa lange har jag lanat en barbar dator av familjen. 
 
Idag var det fodelsedagslunch och tarta for Nicky och hennes syster, darfor kom deras mormor och hennes man, + deras morbror pa besok. Efter lunchen begav jag mig downtown for att mota upp Tori for att se den nya Spidermanfilmen pa bio.;) Den var helt okej, men valdigt lang och blev darfor lite seg ibland. Bra dock att det inte var exakt samma handling som den forra Spiderman, var ocksa lite humor i denna film. (Och en snygg kille som huvudroll till skillnad fran den forra!) Efter filmen gick vi till en spansk mysig restaurang (spanskt igen, iknow) men eftersom jag at tapas igar var jag trakig och bestallde en caesarsallad. (Plus sangria saklart!;)) Vi pratade lite planer framover, vad man kan aka ivag och gora pa helger osv. Aven att vi troligen ska ta tva veckors semester pa sydon efter jul. 
 
Nu har jag last min bok ett tag och ska gora klart lite pappersarbete infor imorgon innan jag gar och lagger mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0