Thursday

 
Hallå! Imorse var jag och barnen och mötte upp Lina och Thomas på Wriggle & Rhyme för lite sång och dans:). Vi hann också med en liten stund i lekparken utanför efteråt för lite morning tea. Sedan var det bara att åka hem eftersom Elise behövde sova och jag lagade i ordning lite ägg och grejer till lunch. Efter lunch behövdes det lite handling av mat och bakingredienser så vi åkte förbi supermarket. Väl hemma igen satte jag och Ava igång med att baka en mjuk pepparkaka! Eftersom det inte är exakt samma ingredienser här som i Sverige (bakpulvret gör att det smakar riktigt konstigt måste jag då säga..) så blev det väl inte helt lyckat, men en god kaka trots allt! Idag har jag barnen hela dagen så vara bara att sätta igång med middag, bath time och story time innan det var dags för dem att sova:). 
 
Fick reda på ikväll att den amerikanska tjejen jag har umgåtts med här, Tori, har bestämt sig för att åka hem till USA igen om en månad. Men om man inte trivs osv antar jag att det är rätt beslut. Riktigt tråkigt dock måste jag säga!
 
Nu har jag precis skypat klart med Greta. Jag berättade om min livsplan, eller jag kanske ska säga mina livsplan(er) ;) .. Vi skrattade tills magen krampade.. Nu sängen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0