ung mamma 18 år?

Torsdagen har passerat riktigt fort trots att jag jobbar ett 12-timmarspass. Innan lunch åkte jag med flickorna och handlade lite nödvändigheter och efter lunch åkte vi till "Chipmunk's playground", vilket är en enorm inomhuslekpark. Dagen har bara fortsatt med att jag gjorde lite ravioli och köttfärssås till mig och tjejerna, badade dem och läste godnattsaga. Haha när jag skypade med Greta samtidigt som jag lagade maten på spisen, höll Elise på ena armen och pratade med Ava, tyckte hon att jag såg riktigt rutinerad ut, börjar nästan känna mig som en ung mamma;)..
 
Har också hunnit med att prata lite med Jonathan idag, var dock ett tag sedan jag snackade med min familj nu för dem är borta i Piteå eftersom min farfar fyller år, Grattis! Nu blir det att fortsätta läsa min bok på engelska (måste ju göra allt jag kan för att förbättra språket!) godnatt alla fina umeåbor!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0