Week 1

Godkväll! (eller godmorgon för er antar jag!)
 
Idag började min första jobbvecka och det gick då bara bra. På morgonen åkte jag och barnen till Glenfield Mall där de lekte på lekplatsen, men åt också lite muffins på ett café (jag drack chailatte,haha). På eftermiddagen blev det också lite handling av mat på supermarket. Jag ska ju laga middag till familjen imorgon för första gången.. nervöst! Blir inte så komplicerat, lite hemmalagade köttbullar (represent!), potatis och rotfrukter i ugn och någon brunsås eller något. 
 
Och vet ni vad jag just gjorde, haha.. Tog på mig mer jobb! Börjar nästan bli lite som Greta. Jag kommer jobba en kväll till i veckan (cashflow) och på en eftermiddag på helgen om jag ändå inte har något annat för mig. Jag kommer ju hinna bli stenrik innan jag lämnar detta land!;) När jag ändå inte har någon skola på sidan av eller något känner jag att jag lika gärna kan jobba, och det är ju inte heller världens jobbigaste jobb så känns riktigt värt! Och jobbet på helgen är som sagt om jag själv inte har planerat in något annat förstås, måste ändå få njuta av min vistelse här också förstås. Hoppa ni också får en bra start på veckan, hejs!
 

Kommentarer
Postat av: arbetarn

haha vännen, låter som att allt börjar falla in lite som på rutin nu?:) kom ihåg att leva och njuta också - det är lätt att glömma! /en som håller på att jobba ihjäl sig och som saknar sin linn ganska mycket

2012-07-02 @ 22:41:08
URL: http://gretaswe.tumblr.com
Postat av: arbetarn

haha vännen, låter som att allt börjar falla in lite som på rutin nu?:) kom ihåg att leva och njuta också - det är lätt att glömma! /en som håller på att jobba ihjäl sig och som saknar sin linn ganska mycket

Svar: Jo, allt känns bra!:) haha jag ska.. men måste börja med att komma in i jobbet och familjen först:) SAKNAR DIG GREEETIS<33 Vi hade kunnat haft sånna äventyr här :)
Linn Lundkvist

2012-07-02 @ 22:41:09
URL: http://gretaswe.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0