New Start

Hej på er!
Det här är mitt allra sista blogginlägg i Sverige, för imorgon flyger jag tidigt på morgonen till Nya Zeeland! Känns självklart väldigt roligt och spännande, men känns samtidigt sjukt jobbigt att lämna familj, vänner och Jonte. Förhoppningsvis och troligtvis kommer jag ha ett underbart år där borta, har egentligen bara hört positiva saker om landet och min familj verkar riktigt bra. Så alla jag känner får ha ett lika bra år som jag så ses vi om ett år! Pussar & kramar. Bloggar direkt jag kommit fram!
En bild från min avskedsfest igår, tack alla!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Johagen

Tack för igår! Hoppas du får ett fantastiskt år!! :)

Svar: Tack Linnéa!!
Linn Lundkvist

2012-06-17 @ 15:36:49
URL: http://livelearnlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0