España

Hej alla fina och goa människor!

Jag är nu en hemkommen Spanienresenär sen i söndags och tröttheten från resan är tyvärr fortfarande kvar. Har haft fullt upp idag och igår med prov som jag inte hade pluggat på under resan, därför har jag inte kunnat skriva någon uppdatering än så länge.

I Spanien bodde vi i Fuengirola som var en underbar stad (lite liten kanske) med superfint väder! Under veckan bodde jag med en kvinna som hette Cristina Izquierdo och hennes man för att lära mig praktisera det spanska språket ute i det verkliga livet. Allt har gått riktigt bra och min spanska familj var omtänksam och inte så pass "hårda" som jag trodde de skulle vara.

Annars under veckan har vi sett en del sevärdheter (typ 1211 slott bland annat), hälsat på både spanska och svenska skolan/ eleverna, badat&solat, myst på uteserveringar och njutit av fantastiska utsikter och sist men inte minst har det blivit en del festande också.

När jag sitter vid min egna dator kommer ni få en liten minibilduppdatering! Redan lagt upp så många bilder på facebook, så blir inte så många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0