On My Way!

Ännu en underbar dag! Känner mig gladare & gladare ju närmare jag kommer fredagen, då jag har mitt allra sista prov på gymnasiet! Nu har jag egentligen min första lektion för dagen, men vi fick bara reda på vilket betyg vi hade fått på ett tidigare prov innan vi fick gå. Annars har jag kvar ett engelska nationella (muntligt), ett prov i geografi och lite jobb idag.
Morgondagen kommer bestå av att jag är ledig! Har emellertid lovat en elev här på skolan att sitta sminkmodell åt henne på morgonen, men det kanske är lika bra så att jag kommer igång med dagen. På kvällen ska jag och Maja på smygpremiären av Båten där det blir lite smakprover och sånt, säkert trevligt! Jag har just upptäckt att det blir 3dagars för mig i helgen, haha... Annars så flyter allt på som vanligt, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0