Cottage Pie & Picnic

 
Hallååå!:)'
 
Idag har finvädret kommit tillbaka! Svinvarmt! Jag verkar dock fortfarande vara immun mot en solbränna men... På eftermiddagen hade vi en mysig picknick nere vid vattnet i Beach Haven där jag bor. Barnen var glada, jag var glad, allt var bra. Var lite molnigt dock när vi var där, självklart sprack det upp igen då vi kom hem, haha. 
 
Till middag lagade jag Cottage Pie, som föräldrarna såklart visste vad det var för något. Gott blev det. Sedan gav jag mig ut och sprang igen, dagens höjdpunkt;). Tyvärr har jag börjat få ont i mitt knä som bara den då jag springer, inte bra... Och Olivia undrade om vad "mördarpasset" är för ngt som jag kör på helgerna. Det är du vet det där passet som fanns på TRÄNA, Bodyattack? Man springer runt och hoppar som en dåre i en timme utan paus haha. Du har säkert provat på det.. Hatar och älskar det. ;) 
 
Och nu har jag precis skypat med min älskade Maja!! (Och Ludde på ett hörn hehe;)) ÅH vad jag saknar henne:(   Ska bli underbart att få träffa henne snart, (ja, 6 månader är faktiskt snart)
Nu ska jag läsa min bok och sen sova, behöver energi till bodypump tidigt imorgon, kramkram!

Kommentarer
Postat av: MAJA.W

Älskade Linn! Helt makalöst roligt att prata med dig! 6 månader till(det går fortare än vi anar)och sen får vi ses igen. Saknar dig så sjukt mycket! KRAMAR!! <3

Svar: Det var faktiskt HELT underbart!:D Saknar dig med, ses snaaart , kram! <3
Linn Lundkvist

2012-11-22 @ 23:41:13
URL: http://wangehall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0