Don't you worry

Hellllo!
 
Har helt tappat lusten för bloggen för tillfället... Känns som ett måste jag inte alltid hinner med, hehe. Några väldigt intressanta punkter om idag iaf:
 
- Ava var sjuk :(
- Fint väder iaf!
- Jag lagade en korvgryta till middag
- Jag träffade Siiri för en kaffe & kaka inne i stan. Sista gången vi sågs nu:( (På väldigt länge iaf, snyft!)
- Tatueringen går det fint med, har inte börjat klia än heller.
- Köpte precis en julklapp till mina hostparents, försöker göra bort alla inköp nu istället för just innan jag åker iväg på semester så jag vet mer exakt hur jag kan spara osv. Inge kul att ha en lapp med allt man ska köpa innan man åker... Imorgon åker jag in till stan för att köpa de sista 3 julklapparna och mascara/parfym. Sen efter det är det enda jag har kvar att köpa är lite fix som t.ex. färgning av håret! Skönt.
 
Jag och Siiri då vi just hade kommit hit - lite smalare, lite oerfarnare, lite blygare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0