.

 
Idag på förmiddagen åkte vi till ankdammen för att möta upp svenska au pairen Karin med hennes två tjejer som är i samma åldrar som mina barn. (mina och mina...) Väldigt solig, varm och trevlig förmiddag. Efter lunchen hemma somnade Elise och Ava åkte med min hotmum på lite ärenden. Jag gjorde bort alla sysslor och så innan jag satte mit och solade, resultatet blev att jag brände axlarna. Av någon konstig anledning känns det som att jag knappt får någon färg då jag solar, även fast jag några gåner inte ens smörjt in mig. Ser ju alltid lika blek ut på kort osv haha. Men förhoppningsvis snart så!
 
Efter jobbtimmarna var avklarade tog jag en kortare springtur innan middagen - tacos! Gjorde mig sedan i ordning lite snabbt innan jag tog bilen till Albanys galleria. Där mötte jag upp en svensk au pair vid namn Felicia som kom hit i oktober, inte så länge sen alltså. Väldigt trevligt och vi satt och pratade i 2 timmar. Nu är jag så trött så jag vet inte vad, pöss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0