Fifty Shades Darker

 
Hej!
 
Inget anmärkningsvärt hände på jobbet idag, det flöt bara på ganska bra. Lagade hemmagjord pyttipanna till middag med en god sås. Vi var i ett shopping mall där jag köpte den andra boken i serien jag läser just nu, blev inspirerad av mammsen då hon berättade på skype i söndags att hon redan var inne på den andra boken. Har inte många sidor kvar på den första! För er som känner er intresserade av denna boken/ de här böckerna så kan jag säga att ja, det är vääldigt mycket sex. Men jag vet inte, kul att läsa något annorlunda och jag gillar ändå storyn. Som twilight - en snygg framgångsrik kille som är "farlig" på ett sätt och en "inte så attraktiv" normal tjej - lägg på tredubbelt så mycket sex på det så har ni boken, hha. 
 
Ikväll sprang jag in till Birkenhead där jag mötte upp 5 tyska tjejer på en bar för lite after work. Väldigt trevligt och kom hem nu några timmar senare. Fick tack och lov skjuts hem, hann bli sjukt kallt så här sent. Nu ska jag försöka fixa upp en Coldplay video här på bloggen, fick nämligen lite bilder och videos nu från en kompis från konserten. Ljudet är inte så bra men ni kan åtminstone se lite av showen och så vidare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!

Hittade till din blogg via Skandinaviska Institutet, då jag funderar på att åka till Nya Zeeland som au pair.

Tänkte bara höra om du har lust att berätta lite om hur det är där och hur lång tid det tog innan du kom iväg och så? :)

Svara gärna på min mejl.

Med vänliga hälsningar
Kajsa

2012-11-13 @ 17:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0