Girl On Fire

 
Hejssvejs.
 
Har inte så mycket lust att skriva nu då jag är väldigt arg och samtidigt ledsen. Kan i alla fall säga att vi igår först åkte hem till Anna och fördrack lite innan vi drog till stan vid 12-tiden. Inte förrän vid 5 på morgonen tog jag och Malu en taxi hem, herregud - kul hade vi! Vaknade vid 12 idag och har varit bakis exakt hela dagen utan att avslöja för mycket, hehe. Tog mig trots allt mot förmodan iväg till gymmet för två timmars konditionsträning på eftermiddagen. Sedan har jag barat käkat middag och sedan var det som sagt en incident så jag har surat på mitt rum hela kvällen. Tacksam jag är för mina fina vänner här som är mitt stora stöd för tillfället.:) (Vet att ni översätter min blogg till engelska;))
 
Hade tänkt sova tidigt nu snart då jag och Malu ska in med bussen till stan imorgon förmiddag. Ska bli skönt att prata med er imorgon familjen, då kan jag väl mest troligen kanske visa min nya tatuering också!;) Kram.
 
Btw första bilden är från igår just innan vi gick ut. Ser ni att jag börjar få en fin brunfärg?:) Har dock bränt ryggen och axlarna... Med de andra två bilderna ville jag bara visa hur fruktansvärt långt mitt hår är just nu, usch. Har inte råd att klippa det för tillfället heller, ska bara färga utväxten, menmen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0