jobbbb

Hej!
 
Med lite tur vaknade barnen inte förrän just efter 7-tiden och jag fick 6 timmars sömn åtminstone, hehe. Har bara SPÖREGNAT i Auckland idag. Så deprimerande väder... När ska sommaren komma? Okej jag föredrar det här framför den nuvarande kylan i Umeå, men ändå.
 
På morgonen åkte vi till akvariumet, kollade in pingvinerna och hajarna. Sedan efter lunch sov barnen ett långt tag innan vi åkte och gjorde lite ärenden. Avslutade dagen med filmen "Ett småkryps liv", mysigt. Nu har föräldrarna kommit hem och det var länge sen jag var så här slut. Den här veckan har jag allt som allt jobbat just över 66 timmar. Bra jobbat! Nu får jag bara kvällen ikväll och dagen imorgon innan det är dags för en ny arbetvecka.. tjoho. Men men, jag mår bra!;)
 
Väntar för tillfället på att Malu ska äta klart sin middag. Då ska jag hämta upp henne och vi ska till Takapuna för att se någon ny film med Ben Affleck som heter Argo eller något liknande? Någon som hört om den är bra? Jaja, vi får väl se. Har blivit mycket filmtittande på senaste tiden, men det är åtminstone billigare än att gå ut haha. Idag bokade jag också det sista som skulle fixas till sydönresan, finally. Resten som ska betalas (mat, några boenden, festande och bensin betalar vi ju där)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0