klara dagen

Hej på er!
 
Kom hem från Breaking Dawn vid 2:30 igårnatt... Är så himla trött och less idag haha, men får ju skylla mig själv. Filmen var riktigt bra, och lite oväntad;) Tror dock att det måste vara lite svårt för dem som inte har läst böckerna att förstå vissa grejer i filmen, de är lite otydliga. 
 
Just nu har jag städat, bytt sängkläder och gjort tvätten och väntar på att Elise ska vakna... Som tur är jobbar jag inte kväll ikväll eftersom jag gjorde det i måndags, men ska ändå jobba med mitt extrajobb haha så... Ska försöka lägga mig tidigt ikväll iaf. Och hinna med en springtur efter middagen. Tjollahopp!
 

Kommentarer
Postat av: Extrajobb

Hej! Vad kul att filmen var så bra. Jag har faktiskt inte hunnit se den ännu :-( Vad jobbar du extra med?

Svar: Jag jobbar extra med att sortera papper för ett företag
Linn Lundkvist

2012-11-16 @ 15:09:22
URL: http://www.tendea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0