På Söndag Smäller Det!

Någon som undrade vart jag ska tatuera mig och stället heter "otautahitattoo" och ligger uppe på Kay Road. http://otautahitattoo.com/ 
Där har du hemsidan. Har bokat tid nu på söndag, SPÄNNANDE. Ska dit med min kompis Malu då vi ska göra det tillsammans. 
 
Annars då. Konstigt väder idag med bikiniväder ibland och kallt/ molnigt ibland. Vi åkte till Kati och hennes barn efter Avas kindy, alltid lika trevligt. Hon hade precis kommit hem efter en vecka i Fiji, är så avundsjuk... Ikväll har jag annars bara sprungit, lyckats döda min mobil (har fått en av familjen på lån, NOKIA YEEEY) men ska klara av att vänta med att köpa en Iphone tills jag kommer hem till Sverige igen. Jag jobbade också en halvtimme med extrajobbet men kände sedan att jag var för trött. Nu ska jag istället äta en fruktsallad, och se på lite svenska serier som Solsidan och Allt för Sverige. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0