svensk trerättersmiddag

 
Hallå!
 
Hade en underbar fredagskväll där vi fixade ihop trerätters hemma hos Linda. En annan svensk au pair som heter Hedvig joinade oss också!:) Blev lite sallad, pizza och creme brulee, gött. (Som Linda säger) Vi myste på till 12tiden då vi alla tre stupade i säng, jag i en kodräkt om någon undrar. 
 
Idag har jag varit inne i centrum med Kati, shoppade en träningsset från Adidas, rosa såklart. Måste ha ett par shorts att träna i nu när det börjar bli så varmt. Annars tog vi en kaffe på ett café, klagade på att det regnade och så vidare. Nu är jag hemma igen, håller på att rensa kläder från golvet och har precis duschat. Lite senare efter middagen kommer Kati hit och... det blir en utgång igen, förlåt men jag kan inte hålla mig då alla andra går ut hhaa. Skulle stanna hemma men.. Ja. Utgång planerad nästa helg också åh -.- Kommer bli askul iaf! Vi ska hem på förfest hos en Stefan som bor här i Nya Zeeland innan vi åker in till stan för att möta upp bland annat Linda! Sover hos henne igen (måste ju passa på då hon är alldeles ensam?) så skriver väl någon gång senare på söndagen igen. Ha en bra lördagskväll ni med! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0