taggadtilltusen

Då var en ny arbetsvecka igång igen! Mina hostparents befinner sig fortfarande nere i Wellington så det är jag och the kids. Dom vaknade redan vid 6 vilket kändes lite sådär men jag känner mig då ändå hyffsat pigg nu så här mitt på dagen. Ava befinner sig på dagis och Elise sover fortfarande. Sitter och skriver på Elises learning story som handlar om hennes stora passion för köket. Intressant va?;) På ett sätt är jag ändå glad för att jag måste göra dessa eftersom det utvecklar mig skriftligt i engelskan. Går ju ingen skola eller kurs här så skriver ju i princip aldrig på engelska. (Om inte sms eller facebook räknas hehe). Snart då Elise vaknar ska vi hämta upp Ava, åka in till Birkenhead och fika och storhandla. Föräldrarna kommer hem sent ikväll så blir jag som lägger barnen igen, och efter det ska jag jobba med mitt extrajobb igen, nu kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0