Tattoo

 
Nu var det gjort! Jag har gjort min första tatuering!:D Tidigare idag tog jag och Malu bussen in till stan för att käka lite sushi i solen till lunch. Därefter kikade vi lite på den stora julparaden som var genom Auckland city. Vet inte riktigt om man kan kalla det för "jul"parad dock eftersom det knappt var någon julmusik, mer typ party haha. Sedan vid 3tiden började vi vandra mot tatueringsstudion. Vi fick vänta mer än en timme på vår tur haha. Till slut kunde han börja med Malus tatuering och det är den ni ser på sista bilden.Till slut var det min tur och jag måste då säga att det inte gjorde ont att göra en tatuering i nacken. Vet förstås inte hur det känns på andra ställen men här var det då ingen fara alls. Killen som gjorde den var jättetrevlig också och duktig. Ville ha en simpel stil, så blev nöjd.
 
"Free falling" står det för er som inte ser hehe. Vill inte att den bara ska stå för att jag tog mig iväg själv till Nya Zeeland och allt, utan mer att jag nu står på mina egna ben, tar mina egna beslut och tänker inte låta mig påverkas av någon annan. Sökte på betydelsen för fritt fallande och det betyder typ "påverkas inte av några andra krafter än gravitationskraften", sådär har ni det. ;) Självständighet:). Skadar ju inte heller att free falling är en av mina favoritlåtar av john mayer. :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl ändå: free fallin' ?

Svar: haha ja, det är det. :) Men om du har ögon att läsa med så har jag inte gjort tatueringen efter den låten :)
Linn Lundkvist

2012-11-26 @ 12:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0