tatttooooo

 
Hallå!
 
Idag på förmiddagen åkte jag och gjorde mördarpasset igen! Om det är möjligt ska jag försöka göra det en gång i veckan, så jäkla skönt. Så här ser en typisk träningsvecka ut för mig:
 
Måndag eller Tisdag (eller båda): Springer/powerwalkar 6,5 kilometer.
Onsdag: Bodypump
Torsdag: Försöker göra lite styrkeövningar här hemma, jobbar till 9 så attee..
Fredag: Paus
Lördag eller söndag (eller båda): Mördarpasset (kondition) eller kondition och lite styrka i gymmet.
 
Iaf, när jag kom hem igen duschade jag och käkade lite lunch. Sedan kom Felicia och hämtade upp mig och vi hämtade också upp Malu på vägen till city. Där gick vi till en tatueringsstudio som ska vara riktigt bra. Den såg fräsch ut och vi kollade i alla böcker och Malu bokade en tid till nästa söndag. Hon ska skriva "She moves in her  own way" i nacken. Jag tror jag vet vad jag vill ha nu, behöver bara kolla lite så att den verkligen stämmer så att säga, vill inte säga vad ifall jag ändrar mig. 
 
Efter tatueringsstudion gick vi och käkade frozen yoghurt och ikväll har jag varit på the glenfield nightmarket med min hostfamily - god middag! Ska ha en skype snart med Lurk och sen familjen så vi hööörs, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter studion? Letar efter en bra :)

2012-11-18 @ 08:27:39
Postat av: Olivia

Vad är det för mördarpass du hittat? Är det ett gruppass eller har du satt ihop det själv? Vill ha isåfall:):)

2012-11-19 @ 16:32:05
URL: http://vilsnaivarlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0