thursday

 
Lång arbetsdag, men jag lever än! Och idag har jag sagt hejdå till både Linda och Kati som åker iväg på resor... När ska det bli min tur?! Just ja, om 2 månader då får jag äntligen en månads semester. 
 
Kvällen har bestått av jobb och åter jobb och nu är det inte länge kvar tills det här extrajobbet med papperna är avklarat, skönt! Blir nog klar efter nästa vecka. Nu har jag suttit och skrivit klart Avas learningstory och magic moment, tänkte publicera hennes learningstory här ifall någon vill läsa om älvor, hahaa mycket intressant läsning. Bakade kladdkaka idag också, som ni säkert har märkt har jag hållt igen på bakningen, inte bakat på snart en månad tror jag. Men nu kände jag att jag och barnen behövde något att göra, haha. 
 
Annars så är jag sjukt taggad på helgen, COLDPLAY!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0