To You

Hey!
 
Igårkväll var jag som sagt tillbaka på Coffee Group, hade riktigt trevligt, träffade lite nya tjejer osv. Vi satt där i flera timmar och babblade på om allt möjligt. :) Inte lika roligt när jag fick reda på idag att en av mina kompisar hade en bilolycka på vägen hem. Mår lite illa just nu då jag precis fått höra det, och hoppas henne allt det bästa nu efter operation osv. Tänker på dig! 
 
Annars så ligger bebben och sover och Ava är på dagis. Har precis tagit hand om tvätten och ska sätta mig med min bok ett tag. Efter Elise har vaknat ska vi hem till Kati på playdate och jag ska visa vad jag har för idéer för min tatuering! Hon har tatuering sen tidigare, vill ha lite åsikter också så jag inte gör bort mig totalt. ;) Senare blir det shopping på supermarket både till familjen och lite dricka till mig för imorgon, och till sist ska vi hämta upp min hostmum på hennes jobb då min hostdad fortfarande är i Wellington. Jobbar inte sent ikväll heller och därför blir det nog en springtur igen och kanske jobb - eller O.C, var längesen;) Kram
 
 
Jag och Agnes i España!!

Kommentarer
Postat av: agnesss

åh det var så roligt! ahha, tänk att vi var här i våras där jag bor nu :D

Svar: de var underbart!:D Ja din lyckoost... ;)
Linn Lundkvist

2012-11-22 @ 23:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0