Weekendtrip!

Hey!
 
Kan det sluta regna någon gång... Har regnat i 3 dagar nu. Idag körde jag familjens manuella bil, första gången på 6 månader. Var nästan som att starta om på nytt kan jag säga, haha. Men jag är så glad att jag fick den här chansen att öva idag eftersom det faktiskt är en manuell campingbil som jag ska köra i två hela veckor på sydön. Har börjat vänja mig vid det nu iaf, först imorse när jag skulle prova kom jag inte ens upp för första backen hahah.
 
Annars så jobbar jag sent ikväll och efter det ska jag nog bara packa min väska för imorgon och kika på xfactor usa. Imorgon har jag ledigt och jag och Malu kommer ta bussen till Taupo, en mysig liten stad här i NZ. Där kommerk vi möta 3 andra au pairer också som vi kommer bo med i ett hus. Vi har inga exakta planer än så länge på vad vi kommer göra, vi får se. Var först tänkt att vi skulle göra Tongariro Crossing på lördagen, vandra upp och nerför ett berg under 8 h, men nu när vi har våra tatueringar går nog inte det. Så jag skriver på söndagkväll då jag är hemma igen, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0