Xmas gifts

Hej!
 
Idag på min lediga förmiddag kunde jag inte träna på grund av tatueringen... :( Är tydligen inge bra alls att svettas så mycket i början, så tar en 2 veckors paus tyvärr. Men det är ju trots allt ändå för livet och vill ju inte ha en infektion eller liknande. I stället tog jag bussen in till stan för att leta lite julklappar. Har bestämt mig för att inte skicka hem något utan i stället när jag åker hem till Sverige igen köper jag massa grejer och tar med mig till vänner och familj. Har i alla fall köpt alla julklappar klart nu förutom en, typiskt mig redan innan december ens har börjat. Här känns det ju dock som att det har varit jul i 2 månader med allt detta tidiga julpynt. Barnens julklappar ser ni på den andra bilden nedanför. Två böcker, en film och låtsasmat. Till föräldrarna köpte jag en voucher för en middag på en italiensk restaurang. Köpte också en parfym och en mascara eftersom jag verkligen behövde det, hade helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0