All By Myself

 
Idag åkte mina hostparents till Wellington så jag har haft barnen (har fortfarande barnen) alldeles själv. På morgonen åkte vi till wriggle & rhyme + supermarket för att köpa lite maaat. Sedan sov barnen middag medan jag fixade tvätten och förberedde middagen. Väl vakna igen så åkte vi till playgroup, där Nela bjöd på tårta dagen till ära. Mycket god! 
 
När vi kom hem blev det play-doo, Ava gjorde en superfin älva som ni ser på bilderna! Huvud, hår, kropp, vingar, ben och fötter för er som inte kan se det;). Haha skrattade så mycket åt det nedersta bilderna. Jag kommer in i köket och Elise har alltså hämtat pottan och satt sig på den. Jättenöjd och glad ser hon ut, att hon får prova precis som sin storasyster. Blöjan fortsätter vi med ett tag till säger jag!
 
Blev Spagetti Carbonara till middag också, mums. Efter barnen hade somnat jobbade jag två timmar till med mitt extrajobb. Klockan 11 var jag äntligen klar med allt, då hade jag tränat lite här hemma också. Sen dess har jag sneglat på fejjan, bloggat nu då, snackat med lite människor. Försökt planera någon slags utgång & utklädnad på Halloween - det går inte så bra haha. Till sist, mamma - kolla mejlen, need help!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0