Ava's Birthday Party

 
På lördagen var det alltså dags för Avas födelsedagskalas, 3 år blev hon! Halvt bakis drog jag och Jonte oss dit med våra presenter såklart. Jag hade köpt en badrock, lite armband och Jonte en fotboll. (Förvånad?) Hade bjudit in Kati, Malu och Linda också med deras barn och kalaset blev riktigt lyckat tycker jag. Både Ava och Elise såg ut att ha riktigt roligt. Efter kalaset var det inte lika roligt då jag var tvungen att säga hejdå till Jonte.. Hade inte så mycket tid heller då mamman och barnen väntade i bilen på mig. (Vi åkte till Wellington direkt efter kalaset). Menmen, tråkigt är det men ska bli kul att få hälsa på honom i december/januari och se hur han har det där borta i Australien! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0