COLDPLAY

 
Köpte precis en biljett till mig och Malu!! Vi ska alltså gå på Coldplays konsert, har ståplatserna som är framför scenen, därför får vi nog köa hela dagen utanför för att få en så bra plats som möjligt framför scenen, blir ASKUL!:D
 
Här har ni en liten tjuvkik in i min kalender på grejer som händer lite härnäst:
 
13 Oktober - "Oktoberfest" som är en tysk tradition där man bär små klänningar som trycker upp brösten och dricker enorma mängder öl ur enorma glas, blir det mycket bättre än så? Just nu ser det ut som att vi några au pairer ska förfesta innan och bo tillsammans på ett hostel efteråt då stället inte är inne i centrum.
 
20-22 Oktober - Det här är "Labour Weekend", vilket betyder att jag är ledig även måndagen. Därför får jag en känsla av att jag borde passa på att resa bort här, haha men vet inte riktigt vart. Kan bli så att Malu och jag drar till Hobbittown den här helgen om inte hon är borta då. :)
 
Vilken helg är halloween?! - Fattar inte riktigt vilken helg man ska fira halloween men då blir det någon maskeradfest!:)
 
10 november - Coldplaykonserten!!!
 
29 november- 2 december - Jag och Malu åker ner till Taupo för en weekend för att hälsa på tjejerna från min orientation. Vi kommer få låna en av tjejernas hostparents sommarhus där vid sjön. Ska bland annat göra "Tongariro crossing" som ska vara en av de vackraste vandringarna här på Nya Zeeland, bestiga ett berg är vad vi ska göra!
 
22 december - Linn 19 år!(A)
 
25 december - Julafton med min hostfamily i sommarvärmen?!
 
28 dec-5 januari - Besöker Jonte i Australien för bland annat nyårsfirande!:)
 
5-20 januari - Spenderar två veckor på sydön tillsammans med bästa Sofie! Vi tar en roadtrip med vår minihusbil, helt dunderbart!
 
Mars någongång typ - Bay of Islands och norra delarna av nordön med Linda!
 
Maj/juni - Följer med Malu till Fiji sista veckan innan jag åker hem mot Sverige igen..?
 
Där fick ni en litem glimt av vad som kommer hända på ett ungefär framöver, mycket att se fram emot!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0