Day In The Sun

Idag på morgonen skullr vi vara ute ur huset innan klockan 11 så vi städade lite på morgonen och sen åkte jag flickorna, flickan från Nederländerna och hennes pappa till en park. Där fick vi klappa på hästarna och åka en gammal spårvagn, trevligttrevligt. Efter det åkte vi och käkade lunch på ett café innan vi åkte till nya stället närmare Wellington centrum. Vi handlade lite middag på Countdown, jag och Ava gick på upptäcksfärd upp i skogen och lekte lite i en lekpark. Därefter var nya huset äntligen klart och det här stället är också riktigt fint, och framförallt stort! Och nu har jag äntligen fått internet igen så ikväll har jag nördat mig med att skriva tusen blogginlägg från de senaste dagarna, äntligen kunnat skriva till jonte och kollat mejl och bankkonto hehe. Bilderna ovan är föressten från ett ställe där vi stannade av en snabbis för att Ava behövde gå på toaletten. Där hittade vi en sjukt fin utsikt också! Nu måste jag sova, imorgon ska vi in till centrumet av Wellington med tåget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0