Glenfield

 
Halloj!
 
Har haft en lugn och bra söndag. Sov uuut till typ 11 då jag degade på ett tag innan jag gick upp för att göra lite lunch. Åt ute i bikini i det vackra vädret medan jag läste 80 sidor ur min nya engelskabok. Brände axlarna såklart... Vid halv 3 hämtade Kati upp mig och Malu och sedan drog vi till Glenfield Mall. Jag har lite grejer jag verkligen måste köpa innan jul, och hittade två av dem idag. Jag är jättetråkig för jag köpte allt i svart. Men mina svarta älskade jeans har gått hål i så behövde ett par nya, och behövde ett till par jeansshorts så jag kan variera lite nu i sommar. Sedan hittade jag denna fantastiska långklänning med en fläta längs urringningen. Den sitter hur skönt som helst men ändå fint. Kommer användas flitigt i sommar! Egentligen stod inte klänningen på min "måste ha lista" menmen, kunde inte stå emot frestelsen. Saker som jag fortfarande måste ha:
 
- Svarta strumpbyxor (Vart har mina tagit väägen?!)
- Träningstights (ingen aning vart man hittar dem här i NZ...)
- Träningströja och träningslinne (samma problem här)
- Mascara
- En färgning av utväxt
- En parfym
- Ett puder
 
Får absolut inte köpa några fler saker än det här innan jag åker till Sydön, herregud måste börja spara pengar. Dessutom är det Coldplay, Hobbittown och Taupo innan innan dess, jag dööör. Ska inte planera in något mer -.- 
Efter vi hade shoppat i alla fall så gick vi ner till the nightmarket där vi mötte upp Siiri och Anna. Vi gick runt och smaskade på lite mat, bland annat tentaklerna på en bläckfisk! Intressant... Nu är jag hemma igen och ska snart skypa med min familj, ha det!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Är det dyrt eller billigt i NZ jämfört med i Sverige? :)

2012-11-07 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0