Ingen Rubrik

Hallå!
 
Inte så intressant förmiddag idag, vanliga Wriggle & Rhyme och Avas fotboll, vädret idag däremot - DUNDERBART! Riktigt skönt i solen på vår takterass.. Efter att barnen hade vaknat upp där på eftermiddagen åkte vi till Glenfield mall för att möta upp Malu och hennes barn. Först gick vi till The warehouse och köpte presenter till Mischas födelsedagskalas på lördag - en boll och ett pussel. (han fyller 1!) Efter detta gick vi till typ en hobbyaffär för vi behövde färgat papper och lite pipremsare för att pyssla ihop ett födelsedagskort! Annat vi hann med var inomhuslekparken, vi delade på lite donuts och slutligen gjorde vi the grocery shopping. Trevligttrevligt. 
 
När vi kom hem igen gjorde vi födelsedagskortet medan Elise sov klart i bilen. Var lite tufft sen innan middagen då jag tror barnen var trötta , och jag med, utan att avslöja för mycket (hehe) så är jag i lite fel vecka och idag brast mitt humör lite... Till slut fick jag i alla fall barnen i säng och ikväll har jag tränat så gott jag kunnat här hemma, slötittat på Släkten är värst (hat/älskar den filmen) medan jag har skrivit på Elises learningstory. Nu har jag väl hunnit halvvägs för att jag är så jäkla seg, ska skynda mig lite nu så jag kan gå och sova sen. Är på lite "saknarhumör" ikväll (kan mycket väl bero på samma sak som jag snackade om här ovan haha) så vill mest bara gå och lägga mig och sova så att det ska försvinna.. Älskar er alla där hemma i alla fall!:) Och Jonte i Queenstown:). 
 
 
Jag, min käre bror och far i USA. Barnen lite smått uttråkade och less på bilden kanske efter att pappa skulle visa oss någon damm, haha!:D Dessutom i den värmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0