Labour Weekend

 
Halllloj!
 
ÄNTLIGEN HELG VA? Känns så fruktansvärt skönt... 
Idag på förmiddagen mötte vi upp Malu och hennes pojke på biblioteket. Var en konstig morgon på grund av hennes familj, haha, intressant hur människor tänker ibland. Efter lunch kom Nela hit för vårt vanliga månadsmöte vilket gick galant som vanligt, hon gillade mina learning stories. 
 
Sedan ikväll mötte jag upp lite andra au pairer på Blitza, en pizzeria som mina hostparents hade rekommenderat. Lite dyrt, men riktigt gott var det! En stund efter maten fick jag och Malu ett glassug så 1 minut senare satt vi och Linda ihopträngda i min bill på väg mot KiwiYo i Mission Bay. God och trevlig kväll. Nu är jag så trött att ögonen faller igen och jag har en skype med min familj tidigt imorgonbitti så nu måste jag sova. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0