Matförgiftning

Okej jag har kommit fram till att det ej kan ha varit magsjuka som jag hade. Eftersom det gick över efter 1 ½ dag, mådde dock riktigt dåligt under denna tiden. Därför tror jag att det var en matförgiftning, minns inte riktigt vad jag har ätit än, men åt ute både fredag och lördag middag så. Nu är jag på benen igen efter två lugna kvällar hemma!
 
Igårkväll satt jag hela kvällen och planerade min och Sofies Sydönresa, och äntligen är jag nöjd med den. Nu på torsdag ska jag skypa med Sofie så hon får höra den och godkänna den, haha. Sen kan vi förhoppningsvis snart börja boka dessa grejer som behöver bokas, de dyrare grejerna. Vi kommer nog behöva boka en del boenden (campingar) i förväg också, men det får komma efter. Blev lite dyrare än tänkt så får se om vi plockar bort någon av aktiviteterna längs vägen.. Allt verkar så roligt dock!!
 
Nu idag ska jag börja dagen med en joggingtur in till affärerna för att möta upp Kati för en kaffe. Åker nog sedan bil tillbaka med henne, hehe;). Godmorgon på er!
 
 
Drömde att jag kom hem igen och fick träffa alla där hemma, konstig känsla att vakna upp på andra sidan jorden.. Är inne i en förhoppningsvis kort period med hemlängtan. Vet att alla säger att det kommer i vågor men känns drygt att det är tillbaka efter att inte haft någon under 2 månaders tid. Men försvinner nog snart igen då jag har så många roliga helger framför mig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0