Nz Got Talent

 
Hi!
 
Blev lite suddiga bilder idag menmen, det får väl allt duga det med. Underbar dag idag igen med sol.. Tror att jag har glömt bort att nämna det tidigare men Ava börjar kindergarden (dagis) nästa vecka. Hon kommer vara där från 12:45-15:00 varje måndag, tisdag och torsdag. Dessutom sover Elise under exakt de här två timmarna vilket gör att jag kan göra bort tvätt och disk osv och säkert koppla av också under tiden, skönt! Ava fick i alla fall åka dit idag med sin mamma för att se hur det var. Medan de var borta satt jag i solen med en god fruktsallad. Fick lite färg tror jag!:) Jag hann också med att både laga middag och baka bröd idag. Till middag blev det någon fiskgratäng (bland annat purjolök, tomat, grädde, citronpeppar osv i den), potatismos och dessa tekakor som jag då bakade. 
 
Kvällen spenderades på tv-programmet "New Zealand's Got Talent" med Melanie, Philippa och Kathi. Haha sådana program är verkligen mer "fejk" än vad man tror.. Stannades flera gånger för att filmas om och vi var tvungen att göra vissa "klappscener" som dem kan använda sig av senare när programmet klipps. Men fanns definitivt en del talanger!;) Får väl se om jag ser mig själv i tvrutan på söndag;) Nu är jag hemma igen och ska snart läsa min bok innan jag somnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0