partyfredag

 
 
Okej såå.. nu har jag äntligen fått internet igen! Vart var jag senast, fredag tror jag. På fredagen käkade jag och Jonte lite caesarsallad på en spansk restaurang (som egentligen inte bestod av sallad utan i stället typ bacon och kyckling) vilket var riktigt trevligt, underbar kille att snacka med.:) Vi skulle senare på kvällen möta upp mina tjejkompisar så för att döda lite av tiden gick vi på en bar i Auckland där drinkarna serveras ur tekannor! 
 
När tjejerna hade kommit med bussen till stan hade Melanie några biljetter till en "fest" på The Cloud, som visade sig vara - inte så mycket fest, haha. Vi hittade iaf en rolig kossa mitt på stället som vi tog kort med, haha. Så i stället drog vi oss bort till Lenin, som var några snäpp bättre. Jonte visade vart skåpet ska stå och bjöd på rundan och vann därmed över mina tjejkompisar på momangen. Rolig kväll, och alldeles för mycket dans, var så varm till slut att vi gick hem, haha. Som tur var hade vi boendet bara någon gata upp inne i stan så det var nära för mig och Jonte:). Toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0