Playdate

 
Tog en lång sovmorgon och kände mig bättre idag, håller på att bli frisk. Tog sedan en promenad men satte mig ganska snart ner för att njuta av solen i stället. Kände mig inte helt kry som sagt heller. Efter lunch började jag jobba så först åkte jag och Ava på supermarket. När vi kom hem igen hade Elise vaknat och även Kati kom med sina två pojkar för en playdate. Vi hann med både pussel, play-doo osv medan dem var här. 
 
Ikväll hämtade Malu upp mig efter middagen och vi åkte och satte oss på ett café ganska nära där hon bor. Där satt vi och pratade några timmar, drack chailatte och lärde varandra tyska/svenska. ;) Mycket trevligt! Sköna sommarkvällar som har börjat komma nu med lite mer värme och lite mer ljus, tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0