Svenskt på posten!

 
Imorse tog jag som sagt en löptur in till centrumet i Birkenhead för att träffa Kati. Väl hemma igen duschade jag och tog det bara lugnt tills jag började jobba efter lunch. 
 
Jag och Ava jobbade på att fixa ihop en typisk garnboll som ni säkert alla minns från era yngre dar. (första bilden) Riktigt bra blev den! När Elise hade vaknat upp slängde vi in Elises cykel och Avas sparkcykel i bilen och satte kurs rakt mot ankparken! Där körde vi runt någon vända, åt afternoon tea och lekte lite i lekparken. Efteråt åkte vi ner en snabbis till Beach Haven Wharf som Kati hade berättat om för mig på morgonen. Fint ställe där man förhoppningsvis ska kunna simma snart! 
 
Onsdagskvällen räddades definitivt av att jag fick mitt svenska paket av mammsen & pappsen! Som ni ser innehållandes: prickimackor, marabou, dill- & gräslökdipp, massa filmer, ett armband, lösgodis från Godishuset, ostbollar, gräddsås, decilitermått och en osthyvel! Ibland är Sverige allt bra va? Tack så mycket! Har precis sett klart första halvan av säsong 1 på Solsidan och handen är djupt ner i godispåsen, livet leker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0