thursday

 
Torsdag! Med en hel del regn... Som tur var så var vi ändå inne på förmiddagen med wriggle & rhyme och Avas fotboll. Medan Elise sov bakade jag och Ava chokladmuffins med daimbitar i. Blev inte asgoda dock, lite av en fail. Vi hann också med att åka och handla mat och titta på ett avsnitt av den svenska julkalendern Pelle Svanslös. Ava fattade noll när jag försökte förklara att människorna med svans var katter, men då sa hon, men en av dom har ju inte en svans, är han människa? hahaha, smart kid det där. Lite svårt för henne att förstå handlingen också... ;) Sen käkade vi en dundergod middag och nu ligger barnen tysta och sover. Ser på O.C medan jag väntar på att det ska bli dags för min och Sofies skype. Vi ska bestämma om vår sydönresa! Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0