Wed & Thur

 
Hann inte blogga igårkväll för jag var heelt slut. Somnade sittandes med datorn påslagen. Igår var i alla fall härligaste dagen på länge måste jag säga. I solen var det så sjukt skönt och varmt, och vi hade två playdates. På förmiddagen åkte vi till Thomas hus där vi lekte med tåg, lyssnade på musik, barnen körde cyklarna fram och tillbaka x100ggr och vi satt i solen och njöt. 
 
När Elise började bli trött åkte vi hem och käkade lunch. Medan Elise sov sedan så bakade jag och Ava en sommartårta, hehe. Vitchoklad, jordgubbar osv. Därefter var det iväg igen, denna gång hem till Kati, Luca och Misha. Ni kan se Luca och Ava på sista bilden, hur söt är dem inte haha? Där sprang i alla fall barnen runt i gräset hela eftermiddagen, hoppade studsmatta och vi hade fruktstund under trädet. Inte förrän just innan middagen kunde vi slita oss därifrån för att åka hem och fixa ihop något. Medan vi hade storytime senare under kvällen kom föräldrarna hem! Så då plockade Kati upp mig för vi skulle se "Paranormal Activity 4" på bio med Gabriele och Stefan. SÄMST FILM, haha. Men vi hade det trevligt ändå såklart!:) 
 
Idag (torsdag) var det wriggle & rhyme + soccer. Sedan tråkade jag på lite med middagen hemma medan Elise sov. Efter det åkte vi en snabbis förbi supermarket innan vi mötte upp Linda & Thomas i parken. Thomas och hans familj åker till England nu en månad så Ava var lite ledsen över att inte få se honom på ett tag;). Till middag idag gjorde jag flygande jacob, det var något nytt för dem! "Bananas in the food?". Men det gillades, och blev faktiskt gott för att vara första gången jag lagade det. Efter middagen tog jag en timmes springtur/powerwalk till Beach Haven Wharf, där det var en riktigt vacker solnedgång. Kändes lite smått ensamt, haha;). Känner mig helt mjuk i kroppen nu, riktigt skönt! Nästa - duschen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0