Chipmunks/ Zoo

 
Förlåt att jag inte riktigt har uppdaterat men har inte haft tid nu då Jonte är här! På onsdagen förra veckan var jag och Jonte på mitt gym på morgonen, han testade på passet Bodypump med mig. Mitt mål med det hela uppfylldes, Jonte tyckte det var sjukt jobbigt haha. Sedan på eftermiddagen tog vi med barnen på Chipmunks playground, stor inomhuslekpark för barn! Frågan är om barnen eller Jonte hade roligast... ;)
 
Sedan på torsdagen var det först såklart Wriggle & Rhyme på förmiddagen där Jonte fick träffa på Linda också, och Avas fotbollsträning direkt efter. Vi hann också med att käka lunch hemma hos mig innan vi alla 4 drog till Auckland Zoo. På kvällen då jag hade slutat och mina hostparents kom hem körde dom oss till vårt hotell "The Quadrant" inne i stan där vi skulle bo 3 nätter. Gud så skönt det var med kanske världens skönaste säng, eget kök, badrum, balkong och allt. Bra rum! På torsdagskvällen tog vi det relativt lugnt då vi inte kom fram till hotellet förrän just innan 10tiden. Vi gick iaf till mataffären och köpte lite frukost och såklart lite vin..;) forts följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0