Here Comes The Sun



Hejsan hoppsan!
Idag på förmiddagen brände jag av ett bodypumppass, plus lite kondition på det, inte helt fel!:) Solen har bränt på idag också trots att det har varit lite kallt, men hann då få lite färg i ansiktet tror jag. (äntligen?!) 
 
Sedan på eftermiddagen var Nela på besök (min programme manager) och det gick då bara bra, hon verkade verkligen gilla mina learning stories iaf. Jag och Ava provade även på hennes nya baseballset i plast. Ava skulle slå av bollen från pinnen och sedan skulle vi springa ett varv innan vi kom i mål (runt bordet). 
 
Efter jobbet hade slutat hämtade jag upp tre andra brudar - Linda, Klara och Malu och sedan åkte vi till cafét i Albany för att träffa de andra au pairerna! Mycket trevligt som vanligt och gott för den delen med.;) Har inte alls hunnit med att hålla reda på vad jag ätit tyvärr.. inte allt för bra. Skärpning!
 
Annars har jag suttit här ända tills nu (01:00) och bokat de billigaste flygresorna jag kunde hitta. Nu är det bara husbilen kvar som ska bokas sedan kan jag slappna av. Har också sökt ett turistvisum till Australien, så väntar på svar från det. För er som är förvirrade ska jag i slutet av december flyga till Australien, Sydney en vecka för att hinna se lite av det också. Efter veckan är slut, den 5 januari möter jag upp min kära vän Sofie på flygplatsen i Sydney där vi sedan ifrån flyger tillsammans till Christchurch, en stad på södra ön av Nya Zeeland. Där ska vi ta en roadtrip runt hela sydön under två veckor i en liten husbil!! hur mys?:D Nu är det bara husbilen kvar som ska bokas, sen äre klart! Kommer nog behöva boka lite av aktiviteterna på sydön då vi börjar närma oss, men än är det ett tag kvar till det är dags för det. Nu äntligen - godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin simonsson

Ska du va själv i Australien eller känner du någon där? :)

Svar: Jag ska bo hos hos vänner som har hus där:) Kommer kanske dessutom flyga dit med en eller två tjejer (au pairer) härifrån:) Så många som ska dit på nyår:)
Linn Lundkvist

2012-09-12 @ 18:34:40
URL: http://eliiiinhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0