Playdate

Idag har regnet fullkomligen bara ÖST ner, usch vad deppigt väder. Vi åkte i alla fall till simningen imorse och det börjar gå bättre och bättre för varje gång för varje gång för Ava. Tror hon har testat mig lite fram tills nu, typ att hon vägrar stoppa huvudet under vattnet osv, men det känns som att det börjar släppa nu. Sedan på eftermiddagen åkte vi först och handlade innan vi körde hem till Kati för playdate med hennes två pojkar, plus att även Melanie var där med sin lilla pojke! Många pojkar för stackars Elise som blev väldigt blyg och började gråta direkt jag inte var med henne, haha. Men kul att dem fick leka av sig lite med andra barn, förstås! Nu ikväll har jag försökt att träna lite, och ska nu käka lite jordgubbar och läsa på min bok. :) Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0