A Special Trip

 
På lördagen tog som sagt jag och Ava bussen in till stan för en "special trip" jag hade lovat henne. Shoppade någon fin tröja till henne, åt på mcdonalds, kollade på en circusartist, kollade triathlon och gick på bio! Ava var nog väldigt nöjd över dagen!:) Då vi kom hem drog jag ut och sprang och efter middagen babysatt jag någon timme (barnen sov dock heh') och slöade på med film och liknande. 
 
Idag har jag tränat hela förmiddagen, sprungit gjort övningar här hemma osv. Sedan gick jag och mötte upp Sofie för en fika & kaffe efter lunch vilket var väldigt trevligt. Vi åt en våffla med glass vilket var uunderbart. Vi satte oss även i biblioteket efteråt för att jäsa med lite tjejtidningar. Nu är jag hemma igen och det blir sushi till middag, yeees. Ikväll - skype med bästis och familj. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0