Buenas Noches!

Helgen har dundrat förbi i vanlig ordning så klart. I fredags skulle jag hem till några kompisar för Beer pong (så mycket jag, haha) men kvällen slutade upp med att jag satt barnvakt så blev en lugn kväll. På lördagen promenerade jag till affärerna och köpte lite fler grejer till min avskedspresent och efter lunch åkte jag och gymmade! Mötte därefter upp Fanny, så vi gick hem till henne och gjorde oss i ordning och käkade middag. Sen bussen in till stan och förfest på Jillians hostelrum. Började kvällen med att prova på hennes hostelbar och den var väl bätttre än förväntat måste jag säga. Träffade på en grupp mexikanare som vi hängde med resten av kvällen. De vägrade prata engelska med mig så det var kul att få öva spanskan lite!:) (Därav rubriken)
 
Resten av kvällen spenderades på Carpark och kvällen var väldigt lyckad - förutom en sak. Jag tappade bort mitt svenska bankkort, buhu! Pappa hjälpte mig att ringa till Swedbank ikväll för att spärra kortet.. Imorgon ska Swedbank ringa till mig så de kan kontrollera att det verkligen är jag och få adressen dit de ska skicka det nya kortet. Måste dock betala 400 kronor eftersom de måste skicka det enda hit bort. Menmen, kunde varit värre, tex om jag tappat bort passet! 
 
Nu är jag så trött så ögonen åker i kors, natti! 
(Förlåt för bristen av nya bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0