BUTTERFLY

 
 
Igårkväll var jag och favvotjejerna på cafét i Northcote Point. Idag var jag på gymmet och körde bodypump och på eftermiddagen drog jag och tjejerna på en stor inomhuslekpark. Tjejerna hade fått nya "vingar" av min värdmamma så jag målade Avas ansikte att matcha så fint till som ni ser på bilderna:).
Den näst sista bilden är ifrån då jag och Sofie fick biobiljetter av hennes värdmamma, det var såå lyxigt! Man kunde lägga bak ryggstödet helt på den stoora fotöljen och dessutom trycka fram ett fotstöd. (Som en säng i princip, hehe) Dessutom då vi tryckte på en knapp på stolen kom en tjej och frågade vad vi ville beställa att äta till filmen, haha KUL LIV! 
Sista bilden är från förra helgen då jag och Sofie lyxade till det med våfflor (åt inga på våffeldagen såå..?) på vårt favoritcafé här i Birkenhead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0