CUP

 
Lite söta bilder på Elise i hennes nya solglajjor som gick sönder efter en dag, muffinsen jag och Linda bakade igår samt några bilder från vår playdate. Ikväll kommer Linda & Finja över för filmmys hos mig. Kan inte förstå att i denna tid och dag har ingen av dessa tjejer sett Nyckeln till frihet?! Troligen världens bästa och kända film, och den har gått förbi dem.. Därför ska den ses ikväll är det tänkt med grönsaker och dipp!
 
Imorgon har jag lovat Ava att ta med henne på en "special trip" bara hon och jag till stan. Vi ska ta bussen (vilken hon har tjatat om att få göra ett tag, väldigt spännande..) blir kanske att kolla på lite klänningar till henne vem vet, en god lunch och kanske bio om hon har tur. Ska allt skämma bort henne! Vi hörs imorgonkväll hörni, kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0