Hello Sweden!

 
 
Godkväll på er! Gör inte så mycket ikväll förutom att sitta och vänta på att min svenska bank ska ringa.. Hoppas verkligen att de gör det för annars måste jag ringa upp dem och de kan bli himla dyrt -.- 
 
Annars idag har vi haft playdate i parken och handlat mat, jag och Ava hade en liten vilostund medan Elise sov som ni kan se på videon, haha. På eftermiddagen satt vi på café, läste böcker i bibblan och köpte pussel föreställande "Dora the explorer" som är favoriten för tillfället! 
 

Kommentarer
Postat av: My

Så himla gulligt! Hoppas du har det bra :) Saknar dig!

Svar: Haha, visst är hon!:D Jag har det bra, vi ses snart!! Saknar dig med!
Linn Lundkvist

2013-05-01 @ 16:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0